.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قابل توجه برخي نشريات محلي:ويزيتوری عمل نكنيد
اهميت جذب آگهي بيشتر از اطلاع‌رساني شده‌است و اين روند بايد با نظارت فرهنگ و ارشاداسلامي اصلاح شود.امروز مدير مسوولي به صراحت اعلام مي‌كند مخالف دولت است وعليه دولت حركت مي‌كنم، اين يك كودتاي رسانه‌اي ...
قابل توجه برخي نشريات محلي:ويزيتوری عمل نكنيد

مشاور مطبوعاتي رييس جمهوري خطاب به مديران مسوول نشريات محلي استان‌ گفت: خبرنگاران به عنوان ويزيتور عمل نكنند. 

علي‌اكبر جوانفكر روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي در ساري افزود: امروز اهميت جذب آگهي بيشتر از اطلاع‌رساني شده‌است و اين روند بايد با نظارت فرهنگ و ارشاداسلامي اصلاح شود.
مشاور مطبوعاتي رييس جمهوري گفت: رسانه‌ها بايد بي‌طرف باشند و قرار گرفتن خبرنگاران در احزاب و گروه‌هاي سياسي موجب كاهش شان و جايگاه اين افراد مي‌شود.
جوانفكر نسبت به كاركرد حزبي برخي از رسانه‌ها انتقادكرد وگفت: رسانه‌اي را كه در صدد براندازي و يا به قدرت رساندن گروهي باشد قبول نداريم و اين احزاب كه منافع ملي را فداي حزب خود كنند جايگاهي در دنيا نخواهند داشت.
وي به با اشاره به اينكه امروز مدير مسوولي به صراحت اعلام مي‌كند مخالف دولت است وعليه دولت حركت مي‌كنم، گفت: اين يك كودتاي رسانه‌اي است كه بايد با آن مقابله شود.
مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور با اشاره به شعار رئیس جمهور که خود را خدمتگزار و نوکر مردم اعلام کرده است افزود : نگاه ما به مردم نگاه مشتری مدارانه و طلبکارانه نیست .
وی در خصوص عدم انعکاس اخبار با بیان اینکه افراط و تفریط بدترین نوع برخورد است گفت : رسانه ها به کار ساده در اطلاع رسانی عادت کرده اند و آن مطالبه شدن همه اطلاعات از سوی عالی ترین مقام سازمان است که با این کار رسانه ها حقیقت بیان نمی شود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.